Fredag kväll och nervös som fan

Ush, då var det fredag och nästan lördag snart.... Dags att flyga till England, livrädd sitter jag här och panikar över det haha.... Är jätte flygrädd så det kan bli spännande och flyga hela vägen till England helt ensam utan någon och hålla i när det blir läskigt, fyfan haha.. Stackars den som sitter brevid mig bara! Lär ju få ha mig i knäet en o annan gång haha. Men men, det ska säkert gå bra så länge vi inte kraschar haha, eller om någon spyr i mitt knä typ, det klarar jag inte riktigt heller haha :P ....
 
Och sen ska jag flyga igen på söndag och hem igen den 12e december, scary! ;P
 
Så ikväll blir det packning för hela slanten och imorgon reser vi nästan hela dagen sen på kvällen är det balen så imorgon kommer jag nog inte ha tid och blogga tyvärr, men jag kan slänga upp filmerna från i helgen som tidsinställda så ni har något och roa er med iallafall :)
 
Puss /C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0