Hårda beslut

Jag gillar inte o fatta svåra beslut gällande mina hästar, jag gillar inte svåra beslut över huvudtaget men tyvärr så måste man göra det ibland.. Denna veckan har jag tagit ett av dom besluten, och om jag skriver det här blir det för verkligt och jag kommer nog och börja storgråta så det får vänta lite.... Men jag har bestämt mig och då blir det så.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, man måste följa sina drömmar liksom och inte låta något stå ivägen för det, framförallt inte känslor.... Jag har så himla många drömmar.
 

Satt med mammsen bara för skojs skull och kolla på hastnet igår och hitta en liten godisbit kan man säga!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=771729&inriktning=7&typ=5
 
Drömhäst? I belive so....

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0