Mysdag!

Åkte och hämta Jack imorse, sedan hem o chilla på livet pga skitvädret, stannade i sängen och kollade på prison break till klockan två typ, upp och rida Prillan som lekte med mig som jag vore en liten vante! Det gick rätt dåligt för mig, sen gick det bra och sen gick det rätt dåligt igen men vi avslutade ganska bra! Hoppas Erika tyckte det var ok och att jag inte förstörde hennes häst! Sen åkte vi hem igen och kolla prison break tills det var dags att åka upp träna gymkhana! Gick faktiskt riktigt bra för mitt lilla lag, dom var så duktiga så! Nu gäller det på söndag :) Puss o Kram!
/C
Nu får mina favvo thulinare komma hem faktiskt!!!! :( 

Kommentarer
Postat av: Erikiiii

Lägg av! Jag vet hur hon kan vara, hon är inte så lätt. Tycker du gjorde det riktigt bra :D

2013-11-02 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0