Omotiverad

Jag känner ingen motivation till o skriva när jag inte kan använda datorn, telefonen är för jobbig. Och i helgen hade min bror snott med sig vårt bredband till våran pappa?! Sketunge! Aja nu är det hemma igen och mamma har sagt till honom och inte göra det mer, bra! Så nu kan jag blogga igen, dock bra att jag inte hade något internet i helgen ändå, fick redigerat massa bilder som jag legat efter med! Skönt det, men är inte färdig än. Det är ju lyckligtvis sånt som är kul o ha om man är uttråkad någon gång, lite pyssel liksom.
 
Ikväll är det iallafall Björne träning och jag är taggad till 1000, hoppas Quilla är lika taggad haha! Har inte tränat på 4 veckor nu ju, jäkla halsflussen förstörde ju förra träningen.. Och idag ska mamma följa med, hon har inte vart med sen i våras när vi hoppade ute i paddocken på Z-täcket! Nu är vi ju i Stenungsund hos Arvid Tenfält på Holmegård istället. Lite längre bort men större ridhus så det väger upp bra. :)
 
Och i helgen är säsongens sista tävling uppe i Trollhättan, buhu.. Hur ska jag klara mig enda till slutet på Februari?! Nåja, det får väl gå. Puss /C
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0