Snabba ryck

Förlåt för urkass uppdatering, jag suger ibland det vet jag! Har bara inte haft någon motivation.... Men det blir nog bättre snart, för i helgen kommer mitt hjärta, världens bästa Jack! Så jag kommer förmodligen bli på mycket bättre humör jämfört med vad jag vart de senaste dagarna.. Ikväll kände jag mig bara skitsur och asjobbig, lyckligtvis var min bästie där och muntra upp mig, vem vet vad jag gjort utan henne!
 
Jag o sebbe gick omkull på träningen ikväll, i första grenen.... Vi gjorde slalom en gång och det gick bra, fast Josefines häst Kakan slant lite uppe i svängen, sedan gjorde vi den igen och jag o sebbe bara välte.... Lyckligtvis hann jag komma av honom på något sätt så han inte landa på mig.. Jag tror inte min ankel hade uppskattat det nämnvärt mycket om jag ska vara helt ärlig.... Aj! Vi kom undan med ett litet skrapsår på Sebbsons bakben.
 
Tidigare idag har jag ridit och innan dess var jag och köpte en ny kamera eftersom min blev stulen i måndags.. Det mesta gick lyckligtvis på försäkringen så vi kunde åka och handla en ny idag! En Nikon 5100 känns helt okej! Testfotade lite idag och failade totalt, men får testa mig fram och läsa manual osv.... Så blir det nog bra i längden! ;)..
 
Godnatt! Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0