Vintern är kommen

Då så, då var vintern här! -5 och frost imorse är väl mindre uppskattat, men Quilli har varmt o gott täcke på sig, Ninja också med tanke på att hon fortfarande ser ut som en brunbjörn med all sin päls så ska hon nog inte frysa hihi! Däremot kommer nog vi människor och börja frysa rätt gott nu, inte okej.. Jag vill ha snö eller vår/sommar o värme, inte minusgrader och frost.. Hur svårt ska det vara egentligen? ;)
 
Träningen för Björne igår gick iallafall ganska bra, till o börja med gick det jättebra, hon var lydig även om hon låg på o var stark. Så alla övningar tillbaka funka, sedan skulle vi börja rida fram och då klicka det inte riktigt direkt för varken mig eller Quilli, fast givetvis är ju det mitt fel. Men eftrhand funkade även det och vi skulle avsluta med och sätta ihop alla övningar, det gick inte bra första gången, hon var stark och jag fick inte till distanserna, (efter att först haft svårt och nå fram på distanserna hade vi nu svårt o få plats med 5 jämna haha) så fick göra om! Andra vändan sa Björne i princip till mig och bara sitta där, använda mig utav axlarna för o komma tillbaka på distanserna, och helt plöstligt så gick det hur bra som helst! Min bästa häst! Mamma har filmat så om det går och lägga upp dom här från hennes telefon ska jag göra det! :)
 
Nu måste jag upp o jobba, puss!
/C
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

blir helt kär i din häst <3 så sjukt fin <3

Svar: Åh Alexandra! Hon är världens bästa häst så jag håller med :D <3
Caroline Claeson

2014-12-03 @ 14:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0