Wooooh.. här var det tomt

Jätteledsen, men när jag vart sjuk har jag inte orkat uppdatera och när jag vart bättre nu de senaste dagarna har jag bara helt saknat motivation och blogga.. Vet inte vad jag ska blogga om, vet inte vad jag ska skriva eller någonting, har liksom ingen lust. Men ska försöka hitta glöden igen, gillar ju normalt sett o blogga väldigt mycket! Men har kännt mig deppig och nere det senaste, det är något som jag går och tänker på hela tiden som känns jobbigt och då är det svårt och vara sig själv! Idag ska jag bara rida Quilla, det är verkligen det enda jag har o göra, måste väl i för sig åka och handla foder också! Sen tänkte jag åka ner till Pappa en sväng ikväll, men vi får se.
 
Imorgon ska jag med mamma som bisittare till Kungsbacka på hopptävling men jag är lite inne på och starta 120n istället, har inte bestämt mig än och antar att det enda jag kan göra är o rådfråga mamma! Möjligheterna och åka ut o hoppa innan jul är väldigt få och sen är det inget försen i februari tidigast igen.. Jättetråkigt med tävlingsuppehåll tycker jag! Men Quilli ska få lite vila och det förtjänar hon, bästa hästen!
 
Åh... Är så hungrig men får inte äta på en timme eftersom jag tagit penecillin, blir tokig!!
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0