Björne no.1

Åh jag är helt lycklig! Quilla var så himla samarbetsvillig och duktig idag! Vi hade mycket kontroll övningar idag, för o bevisa att vi hade koll på både fram o tillbaka drivande hjälper! Och Q gjorde hela alltetsuperduktigt, bara jag som klantar mig på distanserna då och då. Men det kommer väl bli bättre o bättre, måste veta vad jag gör för fel på tävling bara, för det går alltid mycket bättre språngmässigt på träning än på tävling.. Vad gör jag för fel?

Quilla är iallafall fantastisk!

Något som är otroligt roligt att se är Rebecca o Patriks! Som bara går från klarhet till klarhet, och bevisar hur fantastiska dom är ihop! Imponerande! Och det här är ingen häst som man bara sitter upp på och åker runt även om vissa verkar tro det. En av de svåraste hästarna jag har ridit, och jag är så imponerad av Rebeccas ridning och tålamod! Att höra de orden som Björne gav henne idag värmde mitt hjärta för jag vet, jag vet att dom kan komma så himla långt!

Okej.. Nu måste jag nog sova!
Puss /C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0