Ett pet summerar

Hur irriterande det än är med ett fjantigt pet i varje klass så är vi riktigt nöjda med helgen! Jag red riktigt dåligt hinder 1-4 i 120n var sjukt nervös av någon konstig anledning så kunde inte rida haha.. Rätt orytmisk runda med mycket nerver och en väldigt svår bana så är jag ändå nöjd att vi bara fick 4 fel. Nästa klass 125 cm fick vi ett pet, och då menar jag verkligen pet.... Hon toucha frambommen på 5an så den åkte ner. Annars är det nog en av de bästa rundor vi gjort på 120+, hon kändes framme och vi fick inga krumelur språng! :)

Igår hoppade vi en 115 och hade ett ner i kombinationen, ska titta på filmerna igen och se om jag kan komma på vad som hände där, för hon vände liksom i luften på utsprånget som om hon var rädd för något typ.. Nåja, bra helg! Ett pet i varje är inte illa pinkat ändå :)

Bilder o förhoppningsvis filmer får ni imorgon! Nu ska jag vara social mot bästa bestie! <3

Puss /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0