Fredag äntligen!!

God morgon härliga fredag!
Fredagen består av häst o lite mera häst! Ska upp till stallet strax för o mocka o lite sådant kul. Sedan vid 1 ska jag åka iväg o ha privatlektion på Dragongården, sedan tillbaka till stallet o rida Quilla o Ninja och jobba i fiket. Stressigt värre! Men det ordnar sig.

Sebastiaan var för övrigt kung på träningen igår, jag blir så glad! Kan inte förstå att jag för en sekund ville sälja honom, min prins! Tyvärr hade jag ballong fot igår efter jobb som jag tydligt och klart inte är redo för, så det blev inga upphopp för min del..

Red med på lektion med Q igen och vi hoppade lite, jobbade mycket lydnad och noggrannhet med vilken typ av galopp vi skulle ha före o efter hinder! Bra för Quilla o få sätta ihop sig lite. :)

Måste ta tag i dagen nu....
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0