God Morgan

Har svårt o ta mig ur sängen idag, den är så väldans varm o skön när man vet att det är minus grader ute.. Det är Oktober, och på tok för tidigt för minusgrader, verkligen inte okey. Q är ju helt klippt och jag har slängt på henne 200g täcke, vilket också känns lite väl tidigt egentligen men men, är det kallt då är det så enkelt är det ju!

Blir en bekväm dag idag, bara en häst och rida. Hade väl trott jag skulle jobba idag egentligen, så fråga Sandra om hon ville ha Ninja och det ville hon o nu står jag här haha! Klagar dock inte, skönt med lite lugna dagar ibland! Igår kom jag tillbaka med Spike närmare 10 på kvällen.... Han var duktig, vi hade lite upphoppsterapi! Det är ju i upphoppen han brister lite grann, han är jätterädd så det blir mycket jobb!

Red lektion för Mikael Jacobsson på Quilla igår, hon var superduktig! Och äntligen fick vi loss vänstersidan, hon var som en skumbanan haha, supermjuk! Äntligen! Det var så roligt, och normalt sett har jag ganska svårt o få en timme o gå när jag rider dressyr själv men igår sprang tiden iväg! :)
Vi jobbade mycket med o fånga upp sitta tillbaka o slappna av och se vad hästarna valde o göra när vi släppte efter och en hel del slutor. Kul faktiskt! :)

Nu måste jag jobba, puss!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0