Härliga Förskylningstider

Älskar verkligen dessa underbara förskylningstider vi lever i nu, jag vaknade inatt med halsont och sen likadant imorse, underbart. Eller så är det verkligen inte underbart.. Suck.. Jag har varken ork eller lust och vara sjuk nu, egentligen inte tid heller, men så länge det håller sig till förskylning är det väl okej isåfall då.
idag bär det iallafall av till Ale Djurklinik för och mäta och chippa lilla Spikey, vad tror ni han blir? Haha.. På passet står det att han härstammar från Miniatyrhästars förbund haha, jag orkar inte.. Så liten är han inte! Han är ju typ som Sebbe, mer maffig kanske någon centimeter lägre, nåja..
 
Måste rida lilla Quilla också, mer än så har jag inte på schemat för dagen, vilket är skönt eftersom jag inte känner mig riktigt 100%, tur att  man inte har fullspäckade dagar alltid, även om det är dom dagarna jag faktiskt gillar bäst! Höll på och få lite panik förut när jag insåg att det inte är någon tävling denna helgen, men sen kom jag på att jag ska påbörja praktiken på min domarutbildning i helgen så då kände jag mig lite mer pepp på livet igen, gött! Tänk vad beroende man är av att det ska hända saker hela tiden va? Knepigt. Aja!
 
Hörs senare änna, puss!
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0