Lördag i all ära

Upp imorse, privatlektion i gymkhana för duktiga Ebba! Hon och Polo är ett sånt fint par, jag älskar och se hur lyckliga dom är ihop, det finns ingen som har älskat den lilla ponnyn så som hon gör, det är inte klokt! Och det gör hela mig lycklig! Sedan hade vi träning med SM laget iallafall och det gick väl bra, Sebbe skötte sig för det mesta, och jag gjorde till o med upphopp ordentligt idag, det kändes bra, då iallafall.... Nu vet jag inte, har ganska ont i foten, kommer på mig själv med och gå på tå med den och som vanligt med den andra, tror inte allt står rätt till.... Men vi ska boka tid till ortopedien och åka och kolla den, mer kan man inte göra just nu!

Tog mig en liten tur ute på Quilla sen, skritt och lite trav eftersom hon var varm i vänster fram ben och hade en liten liten svullnad på insidan, hon var ohalt men jag mesar ändå! På med liniment efteråt och hoppas det är bättre imorn!

Tyvärr blir det inte mycket bloggning ikväll eftersom vi ska ut o käka med laget om en liten stund, rätt omotiverad tack vare min jäkla förskylning men får bara rycka upp mig och göra ändå! :)

Hörs ikväll när jag kommer hem!
Puss /C


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0