Love don't die

Regn regn regn, man kan ju lugnt säga att hösten är på plats iallafall, jag saknar sommaren. Mestadels för att jag känner att jag gick miste om nästan hela tack vare en viss vägghändelse men också för att det har varit en sådan bra sommar som har innefattat så mycket härliga människor och upplevelser! Normalt sett har jag inget emot hösten, jag till och med tycker väldigt mycket om hösten! Och jag brukar alltid längta till vintern, eller ja snön och jul iallafall! Herregud det är bara  några veckor kvar till första advent, jag tycker det känns som om det var juli precis.. För den delen så känns det till o med som att det var jul precis, tiden bara flyger iväg.
 
Kvällen har iallafall Björne träning på schemat, sweet! Varannan veckas höjdpunkt! Och i helgen bär det av till GFRK för och tävla lite grann, ja en vecka fylld av hoppning helt enkelt. Älskar det! Och jag längtar ihjäl mig tills Ninja får hoppa igen, saknar och hoppa henne så jag tror jag spricker, min fina sessa! Tjock som en ardenner men det är okej när man ska ha bebis och har vilat en massa i sommar faktiskt. Hon är iallafall tjock och lycklig kan man säga! Hon ser otroligt nöjd ut med livet i dagsläget! :) Tror jag det, hon har världens bästa Sandra som pysslar om henne! Det kallas jag lyx! :)
 
Nu måste jag städa upp och göra färdigt hemma innan det är dags och ta Spike på en ridtur!
Puss puss /C
Bilden livar upp i höstrusket lite!
Kusinens student haha..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästa Ninnis förtjänar massa kärlek <3

2013-10-27 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0