Otroligt tacksam

Jag är så tacksam över alla underbara människor runt omkring mig, jag fullkomligen älskar er. Och jag är minst lika tacksam om inte mer för mina fantastiska hästar och ponnyer, dom är lycka på riktigt.

Ni som är hästfolk vet ju själva hur viktigt det är och ha de där fyrbenta djuren i sitt liv och sin tillvaro. Så många som undrar hur man orkar lägga så mycket tid och hur man kan vilja slänga bort hela månadslönen på "bara en häst" men dom vet ju inte att det ger så mycket mer än ett par timmar 170 cm över jordens yta varje vecka.. Hur mycket man kan utvecklas som person av o ha ansvaret för något så stort men ändå så skört. Det är så mycket mer.

Jag vill aldrig ge upp detta.

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0