Simone

Verkar som vi hade tur med stormen "Simone" som skulle dundrat igen Götet igår kväll, hon tog en liten omväg åt söder istället om jag förstått det hela rätt. Vilket jag tror vi ska vara otroligt tacksamma för, tydligen 260 000 hushåll utan ström efter att hon gått igen England i söndagskväll. Mest oroar jag mig för hästarna, vad händer med dom om en ruta blåser sönder och hur mycket skada kunde den här stormen gett egentligen? Finns ju en del nervösa hästar där ute.
 
Lite andra tråkiga saker passade på och hända igår när vi väntade på Simone iallafall, dom gjorde inbrott i Jenny's och mammas bil, snodde en sportbag med massa kläder i Jennys bil och min kamera ur mammas bil. Blev så jävla ledsen, jag förstår inte hur förbannat svårt det kan vara och se skillnad på mitt och ditt, det får man lära sig på dagis. Jäkla idioter som gör sånt här, dom har inte råd och köpa själva så dom stjäl andras. Men vad dom inte tänker på är att dom kanske stjäl av någon som har mindre pengar än dom själva, någon kanske har sparat i år till den här jäkla kameran och inte har råd o köpa en ny? Vad vet dom?!
 
Tycker vi borde ha fler poliser i Sverige som fokuserar på stöld och stora brott en fjantiga trafikpoliser som ger dig skyhöga böter för att du kör 8 km för fort.. Vad är det för fel på Sverige?!!!!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0