Snipp snapp snut, så var helgen slut

Jaha, då var det söndag kväll vilket betyder måndag igen imorgon, vad fasen.... Vart tar helgerna vägen? Och egentligen vart tar veckorna, månaderna och åren vägen? Tiden bara rinner iväg och jag får lite panik över det hela.... I förrgår var det hela 5 årsen som en vän på stallet dog, och så tänker man efter och ja visst det känns som det var aslängesen på ett sätt men samtidigt så känns de som de är max ett årsen typ.. Åh andra sidan har så sjukt mycket hänt sen dess så de är klart det måste vara mer än ett årsen.. Hmm, aja.. Hade inte änns tänkt skriva om detta men nu blev det så..
 
Trött är jag iallafall, somna alldeles för sent för o gå upp så tidigt imorse.. Upp vid 7, och så åkte jag och mamma till Kungsbacka, mamma för o vara domare och jag för att vara bisittare som det kallas, jag ska nämligen gå som lärling till hoppdomare. Och idag fick jag sitta vid datorn där man ska aktivera tidtagarna och registrera fel, inte helt lätt men man lärde sig ganska snabbt, sen går det ju lätt fel med maskiner men det verkade ändå som att allt höll sig på mattan idag! :) Kul! Mamma är dessutom en väldigt duktig domare, ännu roligare!
 
Nåja....
Puss! /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0