tänk vad viktigt det kan vara

Det har verkligen otroligt stor betydelse, på mig iallafall, hur man vaknar upp på morgonen.. Om du vaknar upp glad och utvilad i lugn o ro får du mer än oftast en väldigt trivsam och harmonisk dag, framför allt när man vaknar upp brevid någon som man tycker om. Men när man exempelvis försover sig och vaknar i lite panik slutar hela dagen ofta i kaos o pannkaka.. Idag vaknade jag verkligen helt fantastiskt, utvilad glad, brevid min prins och utan någon stress alls, äntligen! Så jag bara hoppas och tror att resten av dagen kan bli minst lika bra som min morgon!! :)
 
Ska strax upp och rida Q, sedan bär det vidare ner till ponny stallet för o fixa Sebbe. jag jossan och thulin ska nämligen träna gymkhana för Jack idag, kan bli skoj, och Sebbe lär vara gött övertaggad med tanke på att han inte gått på över en vecka, härligt! haha..
 
Sen blir det banbyggnad för KM i hoppning som går av stapeln på Alleby Ridklubb imorgon, måste bästa ryttare och häst vinna! :)
 
/C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0