Thousand years go by

Jag tror inte på att man vinner något på att vara kaxig och självsäker, jag säger inte att det är dåligt och ha självförtroende, men i lagom mängd. Det är farligt och tro att man är bättre än vad man kanske faktiskt är, jag tror att det är då man slutar ta åt sig att det är när man säger "jag lär mig inte här längre" som man faktiskt har mest kvar att lära. Det är då du slutar och utvecklas, det är så viktigt att man verkligen lyssnar och tar åt sig från alla håll, sen måste man solla bort viss information för annars blir det garanterat för många signaler på en gång. Men vad viktigt de är att lyssna på sin tränare och aldrig tro att man är bättre än den informationen din tränare ger dig. Så länge du inte har VM guld, EM guld och OS guld allt på samma gång så är du inte 100%igt bäst. Kom ner på jorden folks, annars får ni er en jävla käftsmäll en vacker dag. Hoppas bara ni slår er riktigt hårt så att ni får lära er en läxa. Eller... Nu skriver jag som att jag känner en massa sådana människor/ryttare men det gör jag ju faktiskt inte. Nåja, ha en fin dag.
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0