Tillbaka till svenska

Känner mig helt knäckt över att Jack åkt hem, det här är så mycket svårare och värre än jag trodde. Och inte visste jag heller att man kunde få såhär starka känslor för någon, det är inte sant. Även om jag är otroligt tacksam över och ha honom och att han överhuvudtaget kan komma hit och hälsa på så är det jobbigt och veta att det kommer vara såhär ett tag! Nåja, jag är glad o tacksam för att han finns.
 
Hela dagen känns bara grå och tråkig nu, men man får helt enkelt bara försöka rycka upp sig! Taggad på och blogga är jag iallafall, så det blir nog lite roliga inlägg här i veckan. Ska bland annat redigera bilder från Par VM, Irland, och helgens KM! Måste även upp o rida mina prinsessor, eller jag tror nog Quillis får vila idag, men Spike och Ninja ska ridas! :) Grymt sugen på en mysig uteritt med hörlurar i öronen så det får de nog bli.
 
Puss på er /C
 

Kommentarer
Postat av: Klara Mellbin

Hej jag fotade dig och Quilla igår på km:et . jag kommer tyvärr inte in på min mejl så jag fick lägga upp dom på min blogg, Jag har även bilder på ebba och polo som du får ta , Min blogg heter Nattstad.se/klaramellbin ,
mvh klara och Bailey

2013-10-14 @ 19:12:16
URL: http://nattstad.se/klaramellbin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0