Utveckling och motivation

Jag är så imponerad, det är ryttare på Alleby och hästar givetvis som utvecklats något enormt. Det är en del ekipage som jag är särskilt imponerad av. Jag berättade om Beccis, och om hur hon och Patriks går från klarhet till klarhet och jag bara njuter av o se dom utvecklas det är verkligen så roligt! Men dom är inte ensamma om o ha utvecklats, Jenny har gjort ett fantastiskt jobb med Roddan, Jacobsons har gjort ett massivt jobb med sin nya, helt otroligt men den som imponerade mest på mig i söndags på KMet var Felicia Jacobson, hon har gått från 0-100, från att ha varit rädd och osäker till o ha ett jävlar annama och ett fighterface som heter duga! Såååå roligt och se när ryttare bara klickar till och så finns de där! Alla kan bara dom vill.
 
Man måste verkligen bara vilja så går det, jag tror inte på att rädsla avgör allt, självklart kan det bromsa dig men vill du verkligen göra något så gör du det ändå, hur rädd du än är. Jag pratar på erfarenhet, då jag själv vart helt livrädd för allt som gick snabbare än lugn trav, jag har själv vart helt livrädd för o göra upphopp, hur snäll ponnyn än är. Det är så jäkla svårt men om man vill lösa det så gör man det. Och det görs inte på en handvändning eller på egen hand, nej nej.. Du måste hitta en tränare eller någon du litar på till 110% för och få dig själv och ta nästa steg, därifrån är det bara och jobba vidare, steg ett är svårast, sen blir det bara lättare o lättare.
 
Tänk på något som skrämmer dig men som samtidigt lockar, vill du göra det?
Då kan du.
 

/C
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket mysigt inlägg lillan!! 😊💖

2013-10-17 @ 15:56:53
Postat av: Jenny

Å glöm inte dej sj!! Du är ju en av oss som utvecklats massor de sista! Tid svett å tårar ger äntligen resultat för oss alla! Vi allebyare är grymma! 😃😃

2013-10-17 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0