Vecka 41

Hösten är verkligen här, den knackar inte bara på dörren, den har slitit upp dörren o kastat sig in i ansiktet på en.... Skitmysig årstid inte sant? Men samtidigt så går det inte och låta bli och sakna ihjäl sig efter sommaren!!!!

Fortfarande rätt gött nöjd med gårdagen, glad för min fantastiska häst, så otroligt tacksam över henne!!!! Och så glad o otroligt tacksam över finaste Elin! http://olssonelin.blogg.se

Idag ska jag jobba lite med Spike hade jag tänkt, upphoppsträning måste nämligen göras, framförallt om jag skulle vilja åka till England nästa år!
Efter det ska jag ha hoppträning för kidsen och rida Q o U!

Apropå hopp kids, sååååååååå stolt över Emma och Obelix som hoppa sin första Lätt C igår och låg i ledning länge men knep en fjärde plats på Bulycke igår, STORT grattis!!!!!!!!

Hörs sen! Puss
/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0