Veckans bästa dag

Torsdagar är bara så bra! Det är dagen före en halv helgdag, fredagen är ju inte riktigt en helgdag men det räknas ju ändå.. Vi har träning och jag vet inte riktigt varför men det känns bara som en bra dag varje vecka, härligt! Så vad har denna härliga torsdag och bjuda på då?

4 hästar står på schemat, 2 stora o 2 små. En uteritt på Ninja om vädret tillåter, en på Spike om vädret tillåter, en dressyrlektion på Quilla och sist men inte minst gymkhanaträning på Sebbe sebbson! Dessutom ska jag göra färdigt mitt rum som jag o mamma vart o handlat så fint till! Svårt och gå runt inne på ett sånt ställe som IKEA och inte fantisera om blivande lägenheten! Jag vet liksom att jag bott hemma rätt länge, men för mig har det inte lika stor betydelse som att göra ett korkat misstag.

Planen är England Maj-Oktober nästa år, och hur ska man ha råd med det utan o ha tid o jobba 100%? Precis.... Det går inte! Lägenhet får vänta ett år, ja om ett år då blir det perfekt! Som sagt, bättre o ta det lugnt än o göra ett korkat misstag.

Åh imorgon kommer Jack, min bästa halva! Jag saknar honom så jag spricker!

Puss /C

P.s. Klockan är 05.59 o jag kan inte sova. Kul! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0