Vilken fredag........

Hemma för en timme sen och jag har inte vart hemma sen strax efter 8 imorse. Upp någon gång runt 8.20, upp till Alleby för o fixa Ninja för Ale, lasta och iväg till Ale, nya skor, hem till Alleby o lasta av och direkt till min egen bil och ut o jobba, Säve, Torslanda, Kungälv mm. runt för o köra ut blanketter.. Crazy! Tillbaka till stallet iallafall, klippa Quilla för andra gången sen jag kom hem från England, sedan rida och putsa utrustning. Körde hem Elin, och åkte med Jossi till Ica Maxi köpte godis och sen hem, middag vid 10, grymt bra. Ni förstår iallafall varför jag inte bloggat idag, men vill be om ursäkt ändå..
 
I helgen blir det tävling lördag och söndag, en klass imorgon och 2 på söndag, sen efter tävlingen på söndag blir det gymkhana träning med SM laget fast minus Johanna.... Hon har åkt till Los Angeles!!!! Lyxigt värre.... Men vi andra 4 ska träna, och tur är väl det för Sebbe kan verkligen behöva det! Han lär vara taggad som det är och som det ser ut nu kommer jag och min underbara fot göra upphoppen.... Längtar tills vi ska tillbaka till ortopeden så jag kan få veta varför det gör ont.. Och varför den hamnar ur sin position så jag får klicka tillbaka den hela tiden... Inte okej! :(
 
Ah well, ni får bilder från onsdagens träning ikväll här om ett par minuter!
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0