Hej bloggen

Hey guys!
Tillbaka i England nu vilket betyder wifi! Så jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår!
Scotland gjort iallafall, inte riktigt så fantastiskt som jag väntat mig att det skulle vara, men glasgow var fortfarande en rätt häftig stad! Föredrar dock London! ;)
 
Nu är det bara en vecka kvar tills vi är på world pairs, som jag längtat!! Hoppas Sebbe sköter sig bara, återstår o se. Men ska försöka träna så mycket jag hinner denna veckan, blir väl ca 3 gånger innan paren iallafall för o få monstret o behärska sig! Dessutom kommer Emilla på tisdag och mamma på fredag, yippie!! De ska nog kunna bli en bra helg trots allt! :)
 
Har en förkylning just nu som jag hoppas bli av med innan helgen bara.. :(
Hörs sen! Puss /C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0