Hemgång för tidigt

Okej.... Planerad hemgång var den 29/9, ändrade planer.... Jag kommer hem redan efter nästa helg, alltså 22, eller ja.. Det är då jag åker hem. Skulle ridit en tävling 28-29, detta blev inte av så har ingen anledning och stanna en vecka extra och åker därför hem en vecka för tidigt. På ett sett känns det skönt, o få komma hem till mina älsklingar med samtidigt hade jag ju sett fram emot detta, nåja! Inget ont som inte för något gott med sig antar jag!
 
Kom nyss tillbaka från träning på Sebastiaan, gick bättre än sist men fortfarande inte helt ok. Han jobbar sig lite och bestämmer sig för att göra saker på sitt sätt alldeles för ofta, snacka om att en bruten ankel förstör en hel del.. Ah well, de kommer nog tillbaka snart, mycket har nog o göra med att jag fortfarande är ganska svag också!
 
Imorgon kommer Emilla hit, excited!! Prata svenska igen, skönt!
Puss /C
 

Kommentarer
Postat av: Emma Peders

Då ses vi den måndagen? ;) hihi :D

Svar: Hehe, tar 2 dagar o komma hem! Har du börjat på alleby :D?
Caroline Claeson

2013-09-09 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0