London

Heeeeeyaaaaaa!!!!
Tillbaka från en fantastisk helg i London nu, åkte som sagt i Torsdags och hemma nu ikväll. Varför London? För att jag fyllt år givetvis! haha.. Fyllde år igår, och vi passade därför på att ta en myshelg i Englands huvudstad London. Har hunnit med massor med shopping, Madame Tussauds, fika, BigBen, Buckingham Palace, Westminister Abbey etc etc.. Undebart!
 
Shoppingen framförallt har varit fantastisk! Har shoppingkassar från alla möjliga ställen, tex Converse, Diesel, Victoria Secret, Superdry, Juicy Couture mm. Love it! Tänker definitivt åka tillbaka till London för mer shopping inom en snar framtid!
 
Har tyvärr inte haft något wifi, men nu är jag hemma enda till på fredag innan vi sticker till Glasgow över helgen så blir ordentligt med bloggning denna veckan! Dessutom känns foten bara bättre o bättre så ska nog kunna rida en hel del denna veckan, fantastiskt! Längtar hem lite nu faktiskt.. Hem till vardagen och allt det "vanliga", saknade mina föräldrar som katten i helgen och jag längtar hem till hoppningen så jag kan spricka! Även om jag inte tror jag kunnat hoppa även om jag skulle vara hemma.. Foten är inte riktigt redo för dom stötarna ännu! Men snart så! :)
 
Hörs imorn! Puss /C
 Ebbis <3

Kommentarer
Postat av: felicia

bästa

2013-09-01 @ 23:53:33
Postat av: annie - fotoblogg

Grattis i efterskott ;) London är så ballt, haha va där förra sommaren :D

2013-09-02 @ 17:06:00
URL: http://anniesphoto.webblogg.se
Postat av: Linda

Finaste tjejorna!

2013-09-08 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0