Morning!

Hej hösten!
Har precis varit ute o tagit in ponnyerna och sitter nu med en kopp te och ska strax ut och rida! Det är perfekt ridväder ute idag, alla varnade mig innan jag åkte hit för det sketna sommarvädret i England, ehm... Sen jag kom hit har det varit 2 dagar med regn, resten har varit solsken och värme! Bättre än Sverige om jag får säga det själv. Och det var som om du satte timer på höstvädret här, för igårkväll var det sån där ruggig höstkyla och imorse var det molnigt och sånt där typiskt höstljus ute! Det är fortfarande ganska varmt, men man kan definitivt avgöra att hösten är här nu! Personligen så älskar jag ju hösten så det är inte mig emot!
 
Blir ut och rida idag på dom små ponnyerna, imorgon blir det gymkhana på Sebbe, något han verkligen behöver innan world pairs! Längtar!! Men det är redan nästa helg så det är inte långt kvar! Och efter World Pairs har har jag bara 2 veckor kvar i England.. Har börjat få ganska mycket hemlängtan nu kan jag ju säga,  men det kommer ändå kännas konstigt och åka hem!
 
Nåja, dags o rida!
Puss /C
 
Saknar mina töser också! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0