Onsdag..

Onsdagar måste vara de tråkigaste i hela världen! Det är liksom mitt i veckan så helgen är fortfarande långt bort och det är aldrig något kul på onsdagar.. Onsdagar suger! Imorgon är det iallafall torsdag och jag brukar gilla torsdagar hemma, det är skoj! Gymkhanaträning, och dagen innan helgdag, freakin' awesome!
 
Men  nu är jag i England och torsdagar är ingen större skillnad från onsdag, tisdag eller måndag.. Allt smälter änna samman här borta! Hur som helst.. Imorgon så ska vi köra upp till Scotland! Jack går på universitet i Scotland och har en lägenhet i Glasgow, så vi ska köra dit med lite prylar imorgon så han har allt på plats när han åker tillbaka för o börja skolan den 16e.. Alltså nästa måndag, då är det bara 3 veckor kvar tills jag ska åka hem.. Jäklars vad tiden går fort!!
 
Well, dags o ut o rida!
Puss / C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0