Silverlining

Yippie....... Slutet på sommaren/början på hösten förskylning, som vanligt.. Underbart, inte sant?
Vaknade igår o mådde skit, febrig, tjock i halsen, huvudvärk etc. etc. Idag känns det som om febern är borta, men nästäppan har kommit ikapp mig och halsontet, huvudvärken är kvar o jag känner mig allmänt äcklig bara.. Love it.
 
Men men, efter regn kommer solsken säger dom ju, och så här långt i livet har de faktiskt stämt ganska bra. Har haft otroligt mycket motgångar i år, mycket och mycket kämpa mig igenom men jämfört med förra året så har jag inte velat lägga mig ner o ge upp utan motsatsen, ställt mig upp och kämpat för allt annat istället.
Året började bra, Thailand, Trysil och sen var det hoppning för hela slanten efter det, men givetvis blev Ninja halt.. men jag har så fantastiska vänner att jag fick låna Roddan, silverlining! Sedan gjorde jag och Patrik slut efter ett 4 årigt förhållande, men i samma veva köpte vi världens bästa Q, silverlining. Scandinavium var precis runt hörnet och helt plötsligt kändes livet fantastiskt igen. Men d¨å försvann min fantastiska Special från mig för alltid.. Lyckligtvis började Sebbe gå helt fantastiskt bra o alla tävlingar innan EM var så otroligt bra, silverlining. Men då gick jag givetvis och bröt ankeln och missade ett EM jag sett fram emot i över 1 år, jag fick åka dit iallafall och har nu bott i England halva sommaren, silverlining! Dessutom är jag lycklig, världens lyckligaste ett par dagar i veckan tror jag. Har numer inte bara världens bästa familj, hästar och vänner utan också världens bästa pojkvän.
 
Life is good as long as you want it to be.
Puss /C
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bästa lillan!! Vi saknar dej å du förtjänar att få lite solsken! 😘😘

2013-09-09 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0