Söndagste

Hemma i huset efter o ridit ut på min lillsebb och ridit dressyr på monsterponnyn Indi, puh! Sebbe tyckte det var gaaaaalet roligt och ut o racea i skogen med Buffy idag även om han hamna lite på efterkälken, hon är ju faktiskt dubbel så stor och då är det inte lätt för dom små benen o hänga på, men han gjorde ett bra jobb och snacka om att han var trött när vi kom tillbaka haha! :)
Längesen man gjorde de där, ut o racea som tokar i skogen, det tillhör liksom ponnytiden! Det är den delen jag saknar mest tror jag, all galenskap! Kan inte änns räkna antalet gånger jag varit påväg och kissa på mig när jag och Olle ridit ut tillsammans, good times!
 
Sketponnnyn som jag kallar henne var ruggigt jobbig i början, bara strutta omkring helt överexalterad.. Lyckligtvis gick det över efter ca 100 halter och hon skötte sig riktigt fint på slutet, duktig sketponny! Hon är ju trots allt bara 5 år, så då är det väl okej att vara lite jobbig antar jag! Dessutom är hon ett fuxsto!!!! ;)
 
Nu väntar te och grey's anatomy, söndagskvällar är bra underbara ibland ändå! :)
Puss /C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0