Svenskt sällskap

Hejsan hoppsan!
Skönt o prata svenska igen, Emilla är på plats och det är väldigt skönt! Även om jag har startat konversationer med henne på engelska ett par gånger haha.. wttf? Vi var inne i stan igår och gjorde lite nödvändig shopping, så som hårsnoddar, underkläder och lite annat smått o gott! När vi kom tillbaka tog jag o Emilla hästarna på en liten ridtur, tog med henne upp på kullen med den fantastiska utsikten, och man kan väl säga att hon tappade hakan lika mycket som jag, haha!
 
Imorse var vi ute o red igen och i eftermiddag blir det gymkhana igen, Jack, Rory, Jag, Scarlett o Emilla har fått äran o träna på Jake! ;)
 
Hörs sen! Puss /C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0