Tiptoe

Tisdag idag, tusan vad dagarna går sakta när man längtar till helgen.. Känns som det borde vara minst onsdag iallafall! Nåja har en del o göra idag så det kommer nog få denna dagen och gå, tisdagar är normalt sett en rätt seg dag inte sant? Fast klart har ju mina Björne träningar varannan tisdag normalt sett och det är ju alltid en höjdpunkt, men här borta finns det inga hoppträningar för Björne.. Aja, snart hemma och redo o börja hoppa igen! Har faktiskt anmält mig till en tävling samma helg som jag kommer hem haha, Q lär vara taggad!
 
Ska iallafall in till stan idag för o handla lite nödvändigheter, lämna in lite bilder på print och plocka upp Emillis från tågstationen! Har nämligen sålt mina första bilder här i England, fotar ju mest för att de är roligt och för att folk uppskattar bilderna, men en av ryttarna från intercounties ville köpa sina bilder så det kan hon ju självklart få om hon vill haha! :)
 
Jobbar faktiskt på en hemsida för bilderna för tillfället, men eftersom jag är totalt ohändig när det kommer till sådant så kommer det och ta lite tid! Nåja, dags och fixa bilderna!
Puss /C
 
Bild på Katie & Vee som vill köpa bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0