Jag glömmer av o blogga

Jag har vart borta sålänge nu att jag helt glömmer o blogga, får försöka ändra på det. Lördagen var inget annat än perfekt, lite shopping med bästis på dagen efter mysig uteritt med Ebba o Polo. Därefter var det dags och tvätta Sebastiaan, putsa utrustning och packa inför tävling, och därefter bio med mina fina tjejer! Perfektion

Igår var det dags för säsongens första gymkhana tävling på Partille ridklubb, kändes väl inte som att vi hade gnistan med oss igår riktigt, lite växlingsmissar  och en hel del missar på banan, 2 skadade ryttare och efter morgonens veterinärbesiktning en halt ponny var dagen helt enkelt inte på våran sida.. Slutade på en mindre härlig 3e plats, nåja! Sebbe skötte sig galant, det var upphoppsgrenarna som han inte gick så bra i, annars toppen! Måste träna mer dock, har vart lite klent med det de sista..  Bohuscups laget hade mycket nervositet med sig in igår och gjorde många missar första heatet men skärpte sig i andra och knep en andra plats, duktigt jobbat!! :D Stolt över dom! Nästa gång vinner vi :D!!
GFRK tjejerna fick tyvärr rida på 4 efter lite strul med licenser och knep utefter omständigheterna en 4e plats vilket var riktigt bra jobbat!! Så himla duktiga tjejer, dom förtjänar egna ponnysar och framgång hela bunten!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0