Mycket

Jag har missat mycket, det hände ju en del i helgen till exempel.. Dessutom har jag mycket runt omkring mig nu.. Svårt och hitta bloggtid, så som idag blir det ett gött kvällsinlägg liksom, ni får helt enkelt stå ut med att bloggen är lite upp o ner, gör mitt bästa men ibland är det svårt hinna med och framför allt hänga med i svängarna haha!
 
Jobbade först en sväng, sedan när jag mockat hos Ninja hade klockan hunnit bli så mycket (trodde jag) så jag gjorde i ordning Quilla lite kvickt och gick bort o bygde fram lite hinder och värmde upp Q medans jag väntade på mamma, så hon fick vara med mig o hoppa Quilla idag en sväng som lite uppvärming inför helgens tävling! Gick helt okej, allt kändes väl bra förutom att hon var sjukt stark och försökte bestämma avstånd lite för mycket själv haha! Hoppas på bättre lydighet på söndag, blir till och jobba med det ordentligt på lördag!
 
Sen var det pannkaksmys med bästis innan jag stack ner till Göteborgs Galopp och kollade på pay and jumpen dom hade där nere, sjukt oorganiserad tävling, riktigt illa var det, otrevlig barnpersonal och noll koll på läget, inte ok! Men det är ju en fantastisk bana och ett väldigt bra material o jobba med så väl inne på banan och igång är det ju kanon o hoppa där nere! Alla från Alleby gjorde ett kanonjobb, så snygga rundor! :) Tog några kort, får väl redigera dom i helgen när jag inte har något bättre för mig haha!
 
Sen raka spåret och så gymkhanaträning på Sebbe som lika gärna kunde varit, jag red inge bra, ofokuserat och flamsigt. Dags o skärpa sig kanske! :) Ni får lite info om helgen imorgon, nästan en vecka senare haha! Men jag är så trött nu!
 
Puss /C
Vackrast och bäst på denna jord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0