Sadeljakt

Blir galen, hade beställt en Equipe sadel från sadelmakarna.se eller något sånt där, begangnad. Nu, flera dagar senare mejlar dom mig och säger att någon kommit in i butik och köpt sadeln! Duuuude, wtf! Jag hatar o jaga sadel, är otroligt svårt så om man hittar en som passar så vill man gärna ha den och inte behöva leta land och rike runt efter en annan. Eftersom alla sadlar jag provat på Quilla glidit bak har jag nu pratat med hennes gamla ägare, och tydligen har hon provat alla sadlar jag provat o dom har allihop glidit bak, enda som funkat vart en Hermés eller en Equipe, grattis.... Billigaste sadlarna ever, eller? Nej.  Så nu har jag suttit på nätet och kollat nya respektive gamla, jämfört priser och så vidare, så får vi se vad chefen säger. Har iaf mejlat på några begangnade också. Visar sig dessutom att Hermés sadlarna är otroligt svåra och få tag på dom dom endast säljs i USA, så får ju helt enkelt bli en Equipe. Drömsadel!
 
Någon som sitter på 30.000 dom vill lägga på en sadel till mig? Snälla?
Puss /C
 
P.S. Ninja har fortfarande inte fått något föl, KOM UT NU! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0