Vart ska man börja?

Har ju vart helt sjukt frånvarande det sista, har inte haft varken ork, lust eller tid o blogga. Men nu är jag tillbaka! Så får vi se hur det går men jag får förfrågningar på alla håll o kanter till varför jag slutat blogga och när jag ska börja igen, antar att det är dags nu! :)
 
Har hänt så mycket så kommer inte dra allt ikväll för det orkar jag inte, men kan köra igenom kvickt vad som händer o sker! Hoppar för fullt o känner att självförtroendet är pågång tillbaka, Ninja ska ha föl vilken dag som helst juverna är fyllda med mjölk och magen bara svajjar! Sebbe går som en hel miljon och jag längtar såååå tills på söndag och sveriges första tävling i gymkhana för säsongen. Kul att vi börjar typ 2 månader efter alla andra .... INTE OK!
 
Som sagt, allt händer på samma gång.. Känns som jag inte vet när jag ska hinna sova änns än gång! Men det får bli av när det blir av.. Nu måste jag äta för det hinner jag inte heller så ofta haha!
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0