Go tisdag

Förutom att jag körde Jack till flygplatsen imorse så är detta en sjukt go dag. Kom upp till stallet efter att jag kört Jack och påvägen hem plockat ut lite julklappar jag beställt online och kände verkligen 0 stress. Så himla skönt. Så jag mockade, höade, gav dom krafft, fixade betfor och sopade fint i alla stallen innan det var dags för lunch. Så är nu hemma på lunch, och ska ta det lite lugnt innan jag sticker upp igen för att hjälpa till och ta in hästarna!

Ikväll ska jag rida med Jenny o Rebecca, vi ska ha fram lite hinder plus markarbete. Känns som att det är välbehövligt! Zoey gick efter lite små fighter riktigt bra igår på slutet, men jäääklar vad hon låg på och hängde i handen. Pratade lite med Beccis efteråt och hon sa att P gör samma sak på det bettet, så ska nog prova och byta. Rider nu markarbete på ett 3-delat Sprenger bett med D-ringar. Ska testa lösa ringar!

Björne har gett mig i läxa och köpa ett sådant här bett.

Ett såkallat Sprenger Pessoa.
Finns typ på Svensk Ridsport, ska bara få lite pengar först haha! Dom är ju inte så billiga....
/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta kommer nog som en jätte konstig fråga.. Men hur fan kommer man över ett heartbreak? Har försökt i princip allt och som alla säger har jag gett det tid, 6 månader. Jag vet att man inte kan snabba på sånt här och låta tiden gå, men jag har lite ångest för det gör fortfarande lika ont om inte värre. Det gör det inte bättre av att jag tvingas se honom varje dag och inte kan göra något åt det. Så kan du komma med lite tips om vad man kan göra för att tänka på annat och göra så att det gör lite mindre ont? Älskar din blogg btw och dina hästar är gudomligt vackra.

2014-12-17 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0