Hästlös vecka

Jag tror jag har lite damp, adhd, whatever egentligen. Jag får nämligen myror i hela kroppen av att ta det lugnt. Det är jätteskönt i mindre eller små mängder, men en hel vecka utan häst får mig verkligen att bli tokig. Hur klarar folk det? Alltså dom som inte har ett intresse, spelar man fotboll, innebandy, rider eller vad som så har man ju något o göra, något man brinner för. Vad gör andra människor? Åker hem, äter mat och kollar på TV? Kul..

Ser inte ner på dessa människor på något sätt, jag bara förstår mig inte på dom. Vad är livet utan mål och drömmar? Har man mål o drömmar så måste man ju kämpa för o följa dom, eller? Eller är jag egoistisk som säger så? Antar att det är annorlunda för föräldrar, dom brinner för sina barn. Men inte alla ju? Äh.. Jag försöker bara förstå, för jag fattar verkligen inte vitsen med att längta till helgerna för o supa skallen av sig, må skit hela söndagen och sen jobba igen på måndagen och så börjar det om igen?

Hmm..
/C
Sometimes dreams come true, but that doesn't mean you should stop dreaming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0