Heartbreak

Fick en anonym kommentar för ett par dagar sen som jag såg idag, hur kommer man över ett heartbreak? Det hör inte riktigt till min vardag att skriva om detta, men jag har själv varit där så jag kan ju alltid försöka hjälpa min anonyma läsare.

Det finns som du skriver inga genvägar, tiden läker alla sår är inga klyscha. Det är en sanning som hjälper dig att få hopp om bättre tider. Och hopp och vilja är det viktigaste du har när du har ett brustet hjärta. Det och hästar såklart! I början när det tog slut mellan mig och mitt ex vart jag helt förkrossad, jag såg inget upp i det jag låg i.. Men så sa en väldigt klok person till mig "Du måste vilja gå vidare." Och det är verkligen helt rätt, om du bestämmer dig för att det ska gå, då går det.
I övrigt, fyll din tid med vänner, hästar och nya killar! I början är det inte ett dugg intressant o träffa andra, men du måste göra det ändå. Efter ett par dejter eller träffar blir det lättare! Gör roliga saker, lyssna på "happy music" och fokusera på allt som gör dig glad och motiverad på livet! Helt plötsligt står du där med en ny pojkvän och undrar vad sjutton du var så ledsen över?
Lycka till!

Hoppas det ordnar sig, och håll mig uppdaterad!
Dessutom skrev anonym att hon älskar min blogg och att mina hästar är gudomligt vackra. Tack så mycket och du har så rätt. Dom är finast i hela världen! :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0