Jul i vårt hus

Det drar änna ihop sig nu och julen står och knackar på dörren. Snacka om att jag har julklappspanik, herregud! Jag gör verkligen samma varje år, tänker nu ska jag börja i tid. Och så pang är det nästan 2a advent och jag har köpt 2 julklappar.. Heja mig! Jag har så svårt med fantasin.. Vad önskar sig folk?

Jag har iallafall kommit på vad jag önskar mig nu! Efter mycket om o men, fast kommer inte lägga upp det just nu. Lägger upp en mer detaljerad lista med bilder osv lite senare ikväll!

Vad tror ni, får vi någon snö i jul? Jag gissar på nej.. Tyvärr! Älskar snö på jul och nyår, men aa.. Sverige, eller ja, Göreborg egentligen. Verkar ha glömt vad snö är, så det blir nog inget med det försen februari när man är trött på skiten och bara vill ha vår! :/

/C
Stockholm för typ 3 veckor sen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0