Måndag o dan före dan

2 dagar till Jul, måndag och världens höstväder.. Får ju inte mycket till julkänsla i detta vädret, ingen julgran ännu och dessutom rätt så less på det mesta..

Nisse vägrar ta in granen före den 23/12, till o med när jag o min bror flyttade in o var små fortfarande o ville ha in granen sa han nej för den skulle in dagen innan. Punkt slut! Jahopp, bara o acceptera då för vi fick absolut inte ta in granen, när jag får barn ska dom själva få bestämma när granen ska in. Dom ska inte behandlas olika, med olika villkor utan det ska vara samma. Dom ska känna sig lika rättvist behandlade. Dom ska heller inte jämföras med varann eller andra. Vet inte änns om jag vill ha barn, men ifall att det händer så ska jag iallafall göra mitt bästa för o få dom o stå på egna ben.

För den delen är jag så trött på att vara här, jag vill starta mitt eget liv någon annanstans. Jag har funderat jättemycket på det och vet att jag tidigare sagt att jag aldrig vill flytta utomlands. Men det är det jag vill, flytta till England med Jack o få skapa sig sitt eget! Hästarna måste såklart följa med, och jag kan knappt bärga mig tills jag får flytta!

/C

Kommentarer
Postat av: Joffi

Om en vecka är jag på väg 😚❤️

2014-12-22 @ 17:15:02
Postat av: Anna

Du får kolla på min otraditionella julgran ☺
Kramar

2014-12-22 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0