Stor kille nu

Glömt att berätta att Challe flyttat hemifrån nu! 1 år ska han få bo med sina nya hingstpolare! Välstammade herrar som bor ute på Holmegård i Stenungsund nu på en lösdrift. Tror dom är rätt nöjda o glada med fri tillgång till mat, lekkompisar och en jättefin ligghall så dom kan välja och sova varmt och gott!
Innan jag åkte till Oslo för att flyga till Scotland igår stannade jag till där på vägen. Challe fick syn på mig och kom glatt springandes för o få kärlek, men efter ca 2 minuter max tyckte han att kompisarna var mer intressanta!

Glädjer mig såklart att han trivs så väl! Dessutom hade han en massa halm i svansen så det betyder ju att han sover inne, gott! :)
Min lilla prins! Saknar honom och det har bara gått 2 nätter haha.. Träffade ju honom igår liksom! Men tror det är vetskapen om att man inte kan träffa honom när man vill.. Nåja! Det är bäst såhär för honom :)!

/C




Från första dagen.

Från idag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0