Tillbaka till verkligheten

Hemma igen, efter en vecka i Scotland. Skönt o vara hemma, men samtidigt så var det verkligen jätteskönt och få komma bort lite. Svårt det där med o åka iväg när man har en massa hästar o ta hand om, men jag har världens bästa Elin och då blir allt bra. Denna veckan har även Helena hjälpt henne med hästarna eftersom att det kan bli lite mycket med 3 när man går i skolan också. Jag vet att hon hade gjort det om jag bad henne men jag känner mig så taskig. Hon gör verkligen allt för mig! Eftersom Elin passade på o skada sig denna veckan också så fick snälla Linda rycka in också. Tur man har så mycket snälla människor runt omkring sig som ställer upp! Får inte glömma Sandra heller som alltid tar så väl hand om min lilla Ninja. Lyckligt lottad? Ja, ja det är jag.
 
Och imorgon är det dags att krama alla fina vänner igen, för jag har saknar dom megamycket! Tänkte ta med Jack på Jul på Liseberg på kvällen om vi orkar. Men innan det är det dags för lilla Ebba och hoppa på GFRK! 2 80 rundor som motsvarar LB på ponny, högt faktiskt när man är 116 cm "stor".
 
/C
Jag o Roddan på GFRK för ca 2 årsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0