Uppesittarkväll

Uppesittarkväll hos pappsen med julmust, bingolotter, julgodis och glögg! Efter en eftermiddag på Ullared med mina fina vänner, gött!
I princip inget folk där alls. Jag har alltid varit jätteanti Ullared dagen innan jul men faktum är att det var riktigt mysigt och strosa runt där i godan ro och plocka ner dom sista julklapparna.

Är riktigt nöjd med dom flesta av klapparna jag köpt i år faktiskt! Hoppas dom som får dom blir lika glada dom. Tyvärr pga Ullared har jag inte hunnit slå in alla, men det behövs ju inte prompt göras idag! Dom ska ju ändå inte öppnas försen imorgon kväll. :)

Hoppas ni alla har en god uppesittarkväll och en mysig julmorgon!
Puss o Kram!
/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0