Vi ser det snöar

Herregud, det är snö i Göteborg! Och just nu står jag på en flygplats o väntar på Jack i Landvetter och så snöar det även här! Hur grymt är inte det? Den ska tydligen regna bort på torsdag men jag är glad bara vi får lite snö iallafall! :)
Och det har vi ju fått nu, det till och med snöa på julafton. Lyxigt!

Dessutom mår hästarnas ben så himla mycket bättre när det är fruset, ingen förbannad lera som ger en massa inflammationer! Hmm.. Just nu är Zoey fräsch iallafall, får se hur länge den här gången. Är nästan rädd o säga det eftersom hon vart dålig så mycket från all skitig lymfangit och allt vad mugg heter.. Är så trött på skiten!

Snart är det iallafall ett nytt år, nytt år och nya möjligheter är en äkta klyscha! Men i ridsportens värld så himla sant. Utan det nya året finns inga nya tävlingar, så jag menar det finns ju inga möjligheter utan tävlingar. Jag är iallafall supermotiverad på 2015 och vad det har och bjuda på!

Nu kommer min prins, så det är dags o styra kosan mot Alleby och gymkhana KM! :)

/C
Taggar Hemsedal 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0