åH VILKEN UNDERBAR DAG

Vilken fantastisk dag, uppe före tuppen men vad gör det när man har så duktiga ungar och ponnyer! Ebba började med en seger i första klassen på Billdal idag för B ponnys, dags för kategori C går Amanda in o tar ledning, slutade på en 2a plats, så himla grymma mina tjejer! Och klass 2 vann Ebba åter igen, och Amanda o Sebbe glömde vägen lite, annars var det 2 kalasfina rundor av bägge tjejerna! Som tränare kan man nog inte vara mer stolt, när man sedan är ponnyägare och föredetta ponnyägare så gör det ju inte stoltheten mindre, helt tokigt vad duktiga dom är alla 4!! Senare på kvällen hade GP ponnyn sin semifinal och vidare till Scandinavium gick ingen mindre än våran fantastiska Felicia Adolfsson, grymma unge! GRATTIS!!
 
Åkte till Kungsbacka och kollade på Jenny som gjorde en kalasrunda på Roddan, Rebecca knep en 5e plats i seriedressyren på Lady i L:a serien och Matilda en placering i L:b serien, vilka tjejer vi har alltså! Fränt som fan, haha!
 
Och tillbaka till gårdagen så satt jag på en övertaggad Quilla som totalt ignorerade mig, började med lite caprioler på framridning-framhoppning, yippie.... Haha! Sedan vart hon bara stark på banan, hoppade jättefint, vi hade 2 ner BÅDA var verkligen bara mitt fel för jag kan inte rida men nåja man måste ju börja säsongen någonstans.. :) Hon är bäst ändå och kommer alltid att vara! :)
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0