Busy

Lördag igen, en veckas blogg uppehåll för att det behövdes.. Jag har inte haft varken ork eller lust.. Trött och helt totalt fantasilös, sjukt dålig kombo! Idag är det iaf lördag, och jag har längtat till sovmorgon.. Så när vaknar jag inte om kvart över åtta.. Yippie! Klarvaken, så det är väl bara och gå upp och se glad ut. Känns så jäkla onödigt bara, för när man väl får sova då går det inte? På vardagar är jag hur trött som helst.

Idag är det iallafall möte 13.00 och 15.00 med bohuscupsryttare först och sedan spetsgruppsryttare! Lattchigt, sen består min lördag i princip av glass och desperate houswifes, och inatt vara fyllechaffis.. Love life!

/C
8 dagar till Åre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0