Tävlingstime

Igår hann jag verkligen inte med något mer än o andas mer än det jag gjorde, uppe med tuppen för o förbereda inför träningen, tvätta Sebbe mm. Scandinavium träningen gick ganska bra ponnyskrället skötte sig, väldigt spänd innan vi kom igång med gymkhanan men sen gick det bra! Direkt hem och göra iordning Q för o sticka upp till Stenungsund för hoppträning som gick rätt skit. Snabba ryck hem, hemma ca 22.15 och var på Alleby ca 23.00 redo för maskerad, jag har nog fan aldrig gjort mig iordning så fort haha!

Och idag har jag haft lite morgonträning i hopp om att Sebbe ska sköta sig på Scandinavium ikväll!
Skriver sen, puss!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Super lillan 😂❤️

2014-03-03 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0