Torsdag

Idag är det tydligen torsdag, och jag vakna imorse och vart helt inställd på fredag, segt! Säkerligen bara för att vi träna igår kväll och vi brukar ju träna på torsdagar så det blev lite snurrigt! Men hade nog tänkt att träna ikväll med, både jag och ponnyn behöver det!

Sista träningen med laget igår vart ju ingen hit, grenarna satt bra för alla och alla red skitbra! Men mitt i träningen blev essä ponnyn halt, nämligen Melde.. Fuck! Säkraste ekipaget i hela laget, inte okej! Det är 6 dagar till första tävlingstillfället och så går hon o blir halt, ponnyn som aldrig vart halt på 9 år! Det var då vi köpte henne så innan det vete katten men under alla år vi haft henne.. Åh :(

Tycker synd om Cicci också, detta ska inte behöva hända såhär nära en stor tävling, och i detta fallet största tävlingen vi har i Sverige.. Brainstormar ponnyförslag men det står helt still innanför pannbenet..

Well well, nu måste jag ut o mocka!
Senare blir det 3 hästar!
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0